Tradycyjny masaż tajski ma już ponad 2500 lat historii. Wbrew swojej nazwie wywodzi się z Indii, skąd około 200 p.n.e został sprowadzony do Tajlandii przez migrujących mnichów.

Jest to intensywny masaż, wykonywany bez użycia olejków. W przeciwieństwie do większości masaży wykonuje się go nie na łóżku, a leżącym na podłodze materacu. Masażysta masuje całym ciałem: używa dłoni, łokci, przedramion, a czasami nawet kolan czy stóp.

Tradycyjny masaż tajski łączy w sobie elementy jogi pasywnej, akupresury, masażu shiatsu, stretchingu czy ajurwedy.

Dla każdego, intensywność nacisku dopasowana zostanie indywidualnie.

Polecany przede wszystkim osobom, które prowadzą siedzący tryb życia, potrzebują nie tylko odprężenia, ale i stymulacji mięśni i krążenia.

Zalety tradycyjnego masażu tajskiego:

  • Niweluje stres i zmniejsza napięcie mięśni
  • Łagodzi bóle migrenowe
  • Poprawia ruchomość stawów
  • Stymuluje cyrkulację krwi i limfy
  • Zwiększa zakres ruchu w stawach
  • Zmniejsza lęk, daje poczucie spokoju, zrelaksowania i harmonii
  • Pobudza energetycznie